Owsianka idealna

0
Spread the love

Jeżeli owsianka kojarzy się Wam z papką bez smaku to czas najwyższy to zmienić! Owies jest niezwykle zdrowy, bogaty w białko, nienasycone kwasy tłuszczowe, błonnik, flawonidy, witaminy i minerały. Uwieżcie, że z odpowiednimi dodatkami owsianka może stać się waszą ulubioną potrawą na śniadanie. Wystarczy dosypać pestek, owoców, orzechów, lekko osłodzić miodem i jest niebo w gębie!

Najwygodniej jest umieścić wszystkie dodatki w słoikach i szybciutko dodawać do ugotowanych płatków. Płatki gotuję kilka minut na napoju roślinnym, najczęściej sojowym zwykłym lub czekoladowym. Dodaję rodzynki, suszone morele, żurawinę, daktyle, owoce goji, różne orzechy, migdały, pestki słonecznika, dyni, nasiona chia, zmielony len, sezam, banana lub inne owoce (np. sezonowe jak truskawki), pół łyżczeczki miodu. Przygotowanie zajmuje ok 10 minut.

Kto się odchudza uwaga na suszone owoce, zawierają bardzo dużo cukru (więcej od świeżych) więc dodawajcie tylko odrobinę.

_PTR8106_PTR8102-2_PTR8098-2

Autorka

Ania

Ania, niepoprawna marzycielka i niestrudzona tropicielka rzeczy ładnych, prawdziwych, z duszą. Podróżuje (we dwoje), fotografuje, śmiga na dwóch kółkach, gotuje curry na 1000 sposobów. Trochę pisze, ale przede wszystkim kocha czytać książki.

A to czytałaś?